• 13-01-2009, 15:14:25
    #1
    Arkadaşlar buradaki forum siteme botlar her zaman gelirdi anlık anda 3 bot garanti olurdu sonradan nolduysa bot falan hiç gelmiyor ne adsense nede googlebot siteye uğramıyor,

    PR=2 oldu ziyaretçi çoğaldı ama bot yok, bu durumu nerden düzeltebiliriz. Webmaster tools'ta tarama hızı google tarafından belirtilsin diye işaretliydi şu anda normal bir tarama hızı belirledim ama durum düzelmedi birileri akıl-fikir verirse çok mutlu olurum, durumumu düzeltmem lazım.
  • 14-01-2009, 10:32:26
    #2
    Arkadaşlar bu konuda bir fikir söyleyin yaa, durum hala devam ediyor.
  • 14-01-2009, 19:24:01
    #3
    caylak51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hay ben sizin elinize klavye-mouse verenin
    İyimisin Sen ?
  • 14-01-2009, 20:30:14
    #4
    JustRulz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyimisin Sen ?
    hayır.. akşam süprizi cikletten çıkmış baksana
  • 14-01-2009, 21:19:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    + repliyorum
    siteni güncel tut backlink al
    gerisi botların...
  • 14-01-2009, 21:41:19
    #6
    kendine bi tane robots.txt edin
    lazımsa klavye mouse'u aldığım yerin telefonunuda veririm