• 04-01-2009, 20:27:19
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Realisti toplist olduğu için eklıyorsan kaldır ama ben hitimi öğreniyorum diyorsan kalsın : )
  • 04-01-2009, 20:41:08
    #11
    Alıntı
    realist sitenize gelen hitin nereden geldıgını hangı kelımeden geldını vb bırçok seyı cok kısa zamanda ogrenmenızıde saglıyor... Avatajıda var deazavantajıda
    Katılıyorum dostum. Analytics kadar olmasa da en azından hızlı ve çabuk hiti öğrenmede çok faydalı. 1 senedir sitemde kullanıyorum ve sitem şu an Türkiye'nin en çok izlenilen dizilerinin birinde sıralamada en üstlerde . Yani pek zararı olduğunu sanmıyorum
  • 04-01-2009, 20:51:45
    #12
    Realist'in seo açısından avantajı olmaz. Sonuçta fazlalık olan bir toplist kodu.

    Sayaç için analytics ve sayyac kullanmanı öneririm
  • 04-01-2009, 22:40:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    anlamadığım şey seoda toplist ve dizinlere saldırıyor millet ve çoğunlukla toplistler neden var ?

    şahsen çoğu sitemi ilk açtığım zaman toplistlere eklerim en az 10-15 adet bu zararlımı yani ?
  • 05-01-2009, 00:21:50
    #14
    Üyeliği durduruldu
    ben realisti sadece sayaç olarak kullanıyorum
  • 05-01-2009, 16:47:07
    #15
    Seo açısından sordum zaten anladığım kadarıyla zararlı.
  • 05-01-2009, 21:11:37
    #16
    leonitef adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    realist = reklam tıklamayan kalitesiz ziyaretçi
    katılıyorum. kalitesiz ve alaksız ziyaretçi kesinlikle işe yaramıyor.
  • 05-01-2009, 22:16:37
    #17
    Üyeliği durduruldu
    abi ziyaretçiyi takan kim önemli olan sağladığı backlink bunun bir getirisi var mı
  • 05-01-2009, 22:43:05
    #18
    Üyeliği durduruldu
    realist=çöplük
    Carpy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    abi ziyaretçiyi takan kim önemli olan sağladığı backlink bunun bir getirisi var mı
    alaka nerde realistten backlink nasl alacaksın ? kendi sitesinde eklediği linklere dikkat et önünde realist var sonra sitene yönleniyor