AdSense ve AdMatic kullanan var mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
AdSense ve AdMatic kullanan var mı?
0
●
88
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
AdSense ve AdMatic kullanan var mı?
17-07-2021, 18:52:11
#1
Alperennn
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Adsense ve admatic uygulamalarını birlikte kullanan var mı? 2 platformunda reklamlarını yayımlasam bir sorun olur mu? AdSense ban yer miyim? Çalışanlar herhangi bir sıkıntı yaşadı mı?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler