Henüz değerlendirme yapmak için çok erken, 10-15 gün sonraki sonuçlara göre daha sağlıklı konuşabiliriz.
Bu iş sınav sonucu beklemeye benziyor. Hepimiz dersimizi çalıştık, sınava girdik. Öğretmenimiz adaletli davranırsa çalışkan öğrencileri ödüllendirecektir.