Googleden banlanmış domaini düştükten sonra alsam ve " Yeniden değerlendirme isteği " göndersem google'a.
Sizce sonuç ne olur ?
Banlanmış domaini kayıt etmek ?
5
●451
- 17-12-2008, 16:37:15Açılmıyor, şanşına kalmış.phoenix adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tüm yeniden değerlendirme taleplerine bakmıyorlar, tombala çekiyorlar aradan. - 17-12-2008, 16:46:19Üyeliği durdurulduIsi sansa birakmayip iki, hatta uc defa gonderildiginde mutlaka incelenmis oluyor. Ben kendimden biliyorum, iki sitem sandboxa dustukten sonra ikisi icin de ikinci defa yeniden degerlendirme istegi gonderdikten sonra bir hafta icinde sandboxtan cikmisti. Mutlaka degerlendiriyorlar, sizin ne kadar bu isin pesine dustugunuze bagli bir durum.