• 03-12-2006, 15:05:16
    #1
    Sayfala uzantısında türkçe harf yer aldığı zaman o sayfaya internet üzerinden ulaşılamadığını biliyorum.

    Yanlışlıkla dosya uzantısında "/..../" arasında Türkçe harf kullandığımda ulaşılabilir olduğunu gördüm.

    Mesela: w.....com/türkiye/

    uzantıyı kapatmadığımız zaman w.....com/t%C3%BCrkiye
    şeklide çıkıyor.

    peki biz w.....com/türkiye/ bu şekilde kullandığımız zaman google bunu yzaıldığı gibi indexliyormu.

    Aslında böyle olmaması lazım yada benim kaçırdığım bi nokta var.

    ne dersiniz...
  • 03-12-2006, 20:04:54
    #2
    Üyeliği durduruldu
    wallaha onu bende çok düşündüm ancak bunu yapan biri var ayrıca google'da indexleniyor bu şekilde anlamadım yani...

    çılgın ördek - Beceri Oyunu - KRALOYUN.com En Kral Oyun Sitesi | Bedava Oyunlar baq bi.
  • 03-12-2006, 20:46:22
    #3
    Evet gerçekten öyle google de sağlam indexlemiş. Ama onun yöntemi farklı anlıyamadım sitenin bulunduğu sunucuyla alakalı bir şeyler yapmış olabilir mi acaba.

    Ben yukarıda anlattığım şekliyle bir denicem google nasıl indexlicek bakalım...
  • 03-12-2006, 21:12:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
    O TÜRKÇE KAREKTERLERİ kendi browserinde goremezsin ki google da indexlicen
  • 03-12-2006, 21:19:48
    #5
    Yooo görüyorum
  • 03-12-2006, 22:00:02
    #6
    Üyeliği durduruldu
    bi çok sitede var bu yaf. anlamadım neyi tartışıyorsunuz.

    İzlebe.com | Türkiye'nin Video Paylaşım Topluluğu ::: Video izle mesala...
  • 03-12-2006, 22:31:19
    #7
    örümcek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bi çok sitede var bu yaf. anlamadım neyi tartışıyorsunuz.
    İzlebe.com | Türkiye'nin Video Paylaşım Topluluğu ::: Video izle mesala...

    Türkçe karakterli sayfaların SEO daki yeri

    mesela Türkiye kelimesinde

    Mesela: w.....com/turkiye/ yoksa w.....com/türkiye/

    Daha öncelikli olur tabiki ikincisi ama; google türkçe karakterli sayfaları aynen sağlıklı bir şekilde indexliyor mu? onu tartışıyoruz.
  • 06-12-2006, 00:13:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    indexliyor.
  • 06-12-2006, 00:28:35
    #9
    haH iştte !!! İndexleniyorr.

    Ama r10 da dahil sitelerin %99 (en az) unda niye türkçe karakter kullanılmıyor.
    Mesela bulunduğunuz sayfanın uzantısında türkçe karakter yok. Bu opttimizasyon için çok önemli bir mevzu. Kendi sitelerimde de yok.

    Bu kadar web master bunu bilmediğinden mi?

    İng uzantı yapmak adetmi?

    Yoksa bir etkisinin mi olmadığından? farketmiyuor mu?

    Bu kadar insan keşfedememiş mi, denememiş mi?

    Böyle mikolayına gelmiş ? neden neden neden?

    Madem sağlıklı bir şekilde indexliyor niye bu kadar insan bu şekilde kullanmıyor.