haH iştte !!! İndexleniyorr.

Ama r10 da dahil sitelerin %99 (en az) unda niye türkçe karakter kullanılmıyor.
Mesela bulunduğunuz sayfanın uzantısında türkçe karakter yok. Bu opttimizasyon için çok önemli bir mevzu. Kendi sitelerimde de yok.

Bu kadar web master bunu bilmediğinden mi?

İng uzantı yapmak adetmi?

Yoksa bir etkisinin mi olmadığından? farketmiyuor mu?

Bu kadar insan keşfedememiş mi, denememiş mi?

Böyle mikolayına gelmiş ? neden neden neden?

Madem sağlıklı bir şekilde indexliyor niye bu kadar insan bu şekilde kullanmıyor.