• 03-12-2008, 19:50:35
    #1
    merhaba arkadaslar bi sitem var ''dizi izle'' kelimesinde birinci sayfadaydim ama suanda bazi kisilerde cikiyor bazi kisilerde cikmiyor istatisliklere bakiyorum arasira dizi izle diye gelen war acaba dalgalanma olabilirmi ?
  • 03-12-2008, 19:55:40
    #2
    düzelir daha öncede böyle olmuştu geri gelir muhtemelen.
  • 03-12-2008, 20:31:16
    #3
    Dalgalanmada ola bilir kelime filitreside ola bilir domaini izlemeye al bekle 1-2 hafta içinde info duruyor o kelimede çıkmıyorsa filtreye takılmışın demektir.Fikrim ise geçici dalgalanma geri gelir büyük ihtimalle.
  • 03-12-2008, 21:31:06
    #4
    Bende bu kelimede filtredeyim dün webmaster tools'da inceleme yaparken bu kelimeden aramalardan 2,3 sayfadan gelenler olmuş
  • 03-12-2008, 21:33:30
    #5
    valla dalgalanma oldugunu sanmıyorum.
    Dalgalanma olsaydı google ilk basta beni dalgalardı

    Benim site kelimesinde 12. sayfaya düştügünde bile o kelimeden gelenler oluyordu.

    filtredir o.

    Siteni güncel tutarak ve özgün içerik ekleyerek ve en sonunda sağlam bir link alrak bu illletten kurtulabilirsin.
  • 03-12-2008, 21:46:16
    #6
    arkadaşlar teşekkur ederim filtre veya dalgalanma olduguna inaniyordum bende daha 1gün önce link aldım sağlam biyerden ve içerilikte sağlam şuan bu filtreden kacgünde kurtulabilirim ve eski yerimde cikarmiyim?
  • 04-12-2008, 00:51:23
    #7
    Eğer filtre ise zamandan başka ilacı yok gibi görünüyor, dalgalanma ise zaten bişi yapmana gerek yok kendisi düzelir.
  • 04-12-2008, 01:13:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    kelıme devamlı bazı kısıler tarafından kasıldıgı ıcın dalgalanma normaldır.
  • 04-12-2008, 02:15:46
    #9
    yaklasik 2 3 haftadir kasmiyordum en son 2sağlam yerden link almıştım 2gün oluyor daha bügün 6gibi filan başladı böyle filtre olsa direk kaybolmazmi arkadaşlar ? bende bi görüntülendi kayboldu sonra tekrar görüntülendi sonra tamamen kayboldu 23. sayfaya atmis suanda siteyi yine güncel tutuyorum dalgalanma ise yaklasık kac gün sürer?