@yalnizliklaoldu; nikin ve avatarın çok güzel. bu forumda ilk mesajım bu tarz. kolay kolay beğenmem. hem nikini hem avatarını beğendiğim ilk kişisin ve bu ilk yorumum bu yönde. nasıl yapılıyor o avatar öyle.