Spam'ın hakkını vermis - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Spam'ın hakkını vermis
19
●
2.401
R10.net
Google ve Arama Motorları
Google Optimizasyon
Spam'ın hakkını vermis
1
2
3
25-11-2008, 11:33:25
#19
TeQNyC
taner2121 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
spam nedir google nei spam olarak algılıyor ? Donuşumlu randomlu ayarlamışım Systemi Spam olarak mı Algılar. Yada Şikayetmi Edilir.
Ve kacınılmaz son.
Sandbox
'a girmişsin. Umarım bu soruna yeterli cevap olmustur.
25-11-2008, 13:10:46
#20
Serverfield_Sezer
taner2121 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Erenner Arkadasım Sen Ne Sacmalıyorsun ? İnsan Gibi Yorum Yapmasınıda ßiLmiyorsun. Bundan Sonra Cevap Yazmıyacam Yorumlarınıza. İnsan Gibi Eleştirmesini ßilmiyen Olduqu İçin.
Mümkünse yerinize Türkçe bilen bir arkadaş yazsın.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler