Konu
Spam'ın hakkını vermis
25-11-2008, 13:10:46
#20
Serverfield_Sezer
taner2121 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Erenner Arkadasım Sen Ne Sacmalıyorsun ? İnsan Gibi Yorum Yapmasınıda ßiLmiyorsun. Bundan Sonra Cevap Yazmıyacam Yorumlarınıza. İnsan Gibi Eleştirmesini ßilmiyen Olduqu İçin.
Mümkünse yerinize Türkçe bilen bir arkadaş yazsın.