taner2121 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Erenner Arkadasım Sen Ne Sacmalıyorsun ? İnsan Gibi Yorum Yapmasınıda ßiLmiyorsun. Bundan Sonra Cevap Yazmıyacam Yorumlarınıza. İnsan Gibi Eleştirmesini ßilmiyen Olduqu İçin.
Mümkünse yerinize Türkçe bilen bir arkadaş yazsın.