• 15-11-2008, 02:44:09
    #10
    Bu google bizim sitelere uğramaz sanırım bu güncellemede
    Tek tek kontrol ettim konuyu görünce halen değişim yok.
    Hayırlısı olsun.
  • 15-11-2008, 02:45:40
    #11
    Üyeliği durduruldu
    sosyopat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    multi üyelik seziyorum sanki
    evet dorudur haberex.net domaini ile dün konu açmısdım pr2 haber sitesinden diye fakat güncelleme nedeni ile pr0 oldu burada google güncellemesi mağduru oldum ki yapılan büyük bir terbiyesizlik yapdım paylasmlar almıs oldum güvenilirik puanı ve rap 1 defa uyarı almamıs bir nick kurallar bizler için geçerli para veren gold silver yoneticiler çiğnemekde serbest dostum npm ben paylasımıma bakarım adı ustunde webmaster destek forumu

    forumkahvesi.org pr1 kapalı site almıs budagüzel
  • 15-11-2008, 02:47:54
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bu ne arkadaş; :s


    https://www.r10.net/google-pagerank/2...cellemesi.html


    bir konu açıyorsanız o konu üzerinden devam edin, çöpe çevirdiniz forumu,
  • 15-11-2008, 04:21:21
    #13
    2gün önce sedoya parkettiğim domain pr3 olmuş.
  • 15-11-2008, 04:42:51
    #14
    Gene kedi ya, aynı kuyuya 10 taş atmayın artık 1000 akıllı da gelse çıkartamayacak
    Gazı alıp Pr sında değişme olan/olduğunu düşünen konu açmaya başladı.
  • 15-11-2008, 04:48:53
    #15
    adam sorun ya
  • 15-11-2008, 04:51:38
    #16
    OyunSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    adam sorun ya
    muahha (:
  • 15-11-2008, 05:26:59
    #17
    Üyeliği durduruldu
    güncelleme için açılan konuların tarihlerine bakılırsa eski konulardaı ben bugun baslayan ve devam eden güncelleme için konu açdım -rap veren arkadasada tşk ederim onun seviyesine inmem kötü bir niyetlede açmadık sanırım güncelleme basladı prler deişmeye basladı hepinize bol prli günler dedik bukadar konuya çomak sokulmazki
  • 15-11-2008, 05:56:20
    #18
    Eski dediğin konular 2 günlük, güncelleme falan olduğu da yok şu saat itibariyle. rEp için senle tartışacak değilim ama senin gibi bir insan seviyemi sorgulayamaz. Çöplük forumu değil burası, çomak vs. diyorsun. Başka forumlarla karıştırma burayı 2. üyelik alıp, paylaşım için saol, thanks +rep mesajları bekliyorsun. Neyse sen gene de seviyeme inme devam et ban yiyene kadar