• 26-10-2008, 19:14:11
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Sef yaparken nelere dikkat ediyorsunuz?

    Sizce sef yaparken öreneklerde göstereceğim şekillerin hangisi olmalı

    1.Sorum
    r10.net/Sef-hakkında-birkaç-sorum-olacaktı.html

    boşluklarda ( - ) ( . ) ( + ) bu üçünden hangisi daha etkili veya herhangi bir farkı varmı ben pek bir fark görmedim fakat yinede deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.

    2.Sorum
    r10.net/Sef-hakkında-birkaç-sorum-olacaktı.html mi yoksa
    r10.net/Sef-hakkında-birkaç-sorum-olacaktı mı daha etkili


    3. Sorum
    Örneğin bir video sitesi düşünelim

    r10.net/Sef-hakkında-birkaç-sorum-olacaktı-izle.html (izle) kelimesinin bütün videoların sonuna eklenmesi mi yoksa
    r10.net/Sef-hakkında-birkaç-sorum-olacaktı.html daha etkili
  • 26-10-2008, 20:10:09
    #2
    1. sorunun cevabı -. Google kendi söylüyor zaten bunu.

    2. si hakkında kesin bir şey söylenmiyor. Kimine göre html iyi kimine göre dizin şeklinde.

    3. sünde ise izle koyman tabi ki daha faydalı olacaktır
  • 27-10-2008, 12:42:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Farukuzam açıklama için teşekkürler.
  • 27-10-2008, 12:56:31
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    FaRuKuZaM'ın soyledıklerıne katılıyorum fakat eklemek ıstedıgım bırsey var;

    r10.net/seo-sef/sef-hakkinda-bi-sorum-olacakti-izle.html en iyisi olur Kategorıler oldukça önemli Ayrıca .html .php veya dizin şeklinde olması su acıdan onemlı ornegın

    r10.net/seo-sef/sef-hakkinda-bi-sorum-olacakti-izle.html 1. sayfaysa ve sayfada yorum yapılabılıyorsa 2. sayfa
    r10.net/seo-sef/sef-hakkinda-bi-sorum-olacakti-izle2.html#devami2 yerine
    r10.net/seo-sef/sef-hakkinda-bi-sorum-olacakti-izle/devami.html olması daha hoş olur...
  • 27-10-2008, 14:20:07
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Gencsta yazdıkların kafamı karıştırdı
    Kategorileri dizin şeklinde yaptım
    r10.net/sef-seo fakat linkleri direk olarak
    r10.net/Sef-hakkında-birkaç-sorum-olacaktı-izle.html yapmıştım

    dizinsiz aramalarlarda daha etkili olmaz mı?