Sef yaparken nelere dikkat ediyorsunuz?
Sizce sef yaparken öreneklerde göstereceğim şekillerin hangisi olmalı
1.Sorum
r10.net/Sef-hakkında-birkaç-sorum-olacaktı.html
boşluklarda ( - ) ( . ) ( + ) bu üçünden hangisi daha etkili veya herhangi bir farkı varmı ben pek bir fark görmedim fakat yinede deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.
2.Sorum
r10.net/Sef-hakkında-birkaç-sorum-olacaktı.html mi yoksa
r10.net/Sef-hakkında-birkaç-sorum-olacaktı mı daha etkili
3. Sorum
Örneğin bir video sitesi düşünelim
r10.net/Sef-hakkında-birkaç-sorum-olacaktı-izle.html (izle) kelimesinin bütün videoların sonuna eklenmesi mi yoksa
r10.net/Sef-hakkında-birkaç-sorum-olacaktı.html daha etkili
Sef hakkında birkaç sorum olacaktı
4
●506
- 27-10-2008, 12:56:31Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.FaRuKuZaM'ın soyledıklerıne katılıyorum fakat eklemek ıstedıgım bırsey var;
r10.net/seo-sef/sef-hakkinda-bi-sorum-olacakti-izle.html en iyisi olur
Kategorıler oldukça önemli Ayrıca .html .php veya dizin şeklinde olması su acıdan onemlı ornegın
r10.net/seo-sef/sef-hakkinda-bi-sorum-olacakti-izle.html 1. sayfaysa ve sayfada yorum yapılabılıyorsa 2. sayfa
r10.net/seo-sef/sef-hakkinda-bi-sorum-olacakti-izle2.html#devami2 yerine
r10.net/seo-sef/sef-hakkinda-bi-sorum-olacakti-izle/devami.html olması daha hoş olur...
Kategorıler oldukça önemli Ayrıca .html .php veya dizin şeklinde olması su acıdan onemlı ornegın 