• 23-10-2008, 13:18:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    /Konudışı/ burada yaklaşımlarımızı yazalım diye zaten bu forum var sizin bu uslubunuzu ben begenmedim ben yine konuyla alakalı bi mesaj atmıştım ama siz hiç alakasız bi polemik yapmaya çalışıyosunuz buna istinaden bi mesaj atmışsınız buma ne demeli ? /Konudışı/
  • 23-10-2008, 13:47:37
    #11
    lütfen arkadaşlar tartışmayalım
    gerek yok.
    bana ilginç geldi bu olay sizin ile paylaştım tartışma yaratacakta önemli birşey değil.