• 03-10-2020, 22:01:51
    #1
    Kaza bela bir kaç kere keşfete düşsek de işin aslını öğrenemedik.

    Içerik, görsel vs işin bla bla kısmı.
    Sosyal medya tarafında güçlü ve kaliteli kitlesi olan, Click-bait başlıkla işi götürüyor.

    Bu konuda uğraşıp da yapamayanlarin tecrübeleri nelerdir? Siz ne düşünüyorsunuz?
    • Sys06
    Sys06 bunu beÄŸendi.
    1 kiÅŸi bunu beÄŸendi.
  • 03-10-2020, 22:03:00
    #2
    Takip
  • 03-10-2020, 22:11:01
    #3
    konuyu takipteyim
  • 03-10-2020, 22:28:42
    #4
    genelde r10'da hep takip ederler hocam, tecrübeler burada nimettir, bulunmaz hint kumaşıdır
  • 03-10-2020, 22:30:18
    #5
    ByMezarkabul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    genelde r10'da hep takip ederler hocam, tecrübeler burada nimettir, bulunmaz hint kumaşıdır
    aradığım yorum
  • 03-10-2020, 22:32:44
    #6
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaza bela bir kaç kere keşfete düşsek de işin aslını öğrenemedik.

    Içerik, görsel vs işin bla bla kısmı.
    Sosyal medya tarafında güçlü ve kaliteli kitlesi olan, Click-bait başlıkla işi götürüyor.

    Bu konuda uğraşıp da yapamayanlarin tecrübeleri nelerdir? Siz ne düşünüyorsunuz?
    Hocam ne kadar etkileşim o kadar geri dönüş takipçilerinizin gönderilerinize yorum yapmasını, kaydetmesini ve arkadaşlarına göndermesini sağlayın hikayelerde sık sık etkinlikler düzenleyin olabildiğince aktif olun ve takipçileriniz ile etkileşime geçin er ya da geç başaracaksınız
  • 03-10-2020, 23:13:58
    #7
    doganuludogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ne kadar etkileşim o kadar geri dönüş takipçilerinizin gönderilerinize yorum yapmasını, kaydetmesini ve arkadaşlarına göndermesini sağlayın hikayelerde sık sık etkinlikler düzenleyin olabildiğince aktif olun ve takipçileriniz ile etkileşime geçin er ya da geç başaracaksınız
    kategori: google optimizasyon
  • 03-10-2020, 23:34:03
    #8
    Ben bir tecrübemi yazayım, sosyal medya uzmanlık alanım değildir o yüzden kendi süzgecinizden geçirin (: bi tane dini sayfa açmıştım, açtıktan birkaç hafta sonra 1500'lere falan geldi takipçi sayım. Gönderilerimi de 300 - 500 arası kişi beğenirdi. Bu beğeniyi alan gönderiler keşfete düşerdi.

    Bundan sonrasını ağır sallıyor olabilirim, sadece kendi tecrübelerimden kaynaklanan teorilerimdir. İki şey düşündüm ya sayfayı beğenen kişilerin %20 - 30 kadarı gönderiyi beğenirse o gönderi keşfete düşüyor ya da instagram algoritmasına göre timeline'ına düşen vatandaşın yarıya yakını beğenir, yorum yapar, kaydeder ya da başkasına dm ile gönderirse o gönderi keşfete düşüyor. Benim birkaç haftalık instagram maceramdan çıkardığım sonuçlar bunlar.