• 06-10-2008, 03:18:17
    #1
    merhaba webmasters panelınden (googleda sitenin ismini yazınca bile çıkıyor) sitemi ekledim dogrulamaya kalkınca hata veryor. html dosyasını karsıya yukledım denedım. olmadı. 777 yaptım dosyayı gene denedım yine olmadı

    hata su;

    Doğrulama durumu: DOĞRULANMADI
    404 (dosya bulunamadı) hata sayfanızın başlığında 200 (Başarılı) durumu döndürdüğünü gördük.


    bir turlu dogrulanmıyor? sebebi nedir??
  • 06-10-2008, 03:19:18
    #2
    Ne şeklide atıyorsunuz ki? Anadizinde olmalı kodlar
  • 06-10-2008, 03:29:17
    #3
    seo kullanıyosan htacsese tanıtma gerekiyor googlein verdiği htm dosyasını
  • 06-10-2008, 03:37:04
    #4
    benimde başıma gelmişti 404 döngüsünden kaynaklanıyo..
    404 Döngüsünü kaldırmadan Google da Site doğrulama.*-*Tutorialci.Net

    burda ayrıntılı açıklam amevcut inceleyip yapabilirsin...
  • 06-10-2008, 03:55:57
    #5
    tmm halletim saolun herkes. htaccess dosyasını kaldırıdm siteden, doğrulattım. şimdi tekrar atıyorum ama bu sorun cıkaracak gibi duruyor..

    htacccessi silince www.xxx.com/dogrulamadosyasi.html gidince beyaz sayfa gelyor yanı calısıyor

    httaccess atınca geri www.xxx.com/dogrulamadosyasi.html gidince anasayfaya geri donuyor yanı gormuyor
  • 06-10-2008, 10:41:01
    #6
    benımde basıma gelmıstı bır turlu sıte dogrulanmadı 1 haftya ugrastım sorun hosttan kaynaklanıyormus google banlamıs hostu yani onun gıbı bır sey hostcunla bır gorus bende sorun o sekılde cozuldu
  • 06-10-2008, 16:00:53
    #7
    html ile dogrulamada sık sık karşılaştım bu sorunla.başka bi seçenek vardı hani anasayfaya bi kod mu ne yerleştiriyorduk ya o şekilde yapınca sorun çıkmıyordu bende.bide o şekilde denermisin
  • 08-10-2008, 20:07:41
    #8
    Üyeliği durduruldu
    meta veriyle dogrulamayı deneyin
  • 09-10-2008, 01:37:43
    #9
    hayır hayır html ile dogrulama tamamdr.. htaccess ve script ile ilhili bir problem vardı cozdum hallettim..