Backlınk kazanmak için sponsormu olsak napsak
İlla bu konuda bile takımlara laf atacaksınız yani değilmi.
isteyen misibusune isteyen arabasına koyar onadamı karışıyorsunuz artık
Sitesi hoş olmuş ts.'un tebrikler yapanlara.Ama biraz fazla link satmışlar(altta 17 adet ) bir dahaki güncellemede düşebilir
İnan bana geçen senelerde linkler daha fazlaydı.Tüm gazetelerin internet sitelerine anasayfada direk link vermişlerdi.Ama pagerank düşmedi tersine arttı.Galiba bot arkadaşın dediği gibi trabzonlu
yaw bu kadar abartmayın. zaten üç büyükler futbolda kaybediyor. şampiyonluğu bırakacaklar pr için kasacaklar. artık yazın haberlerde ''fenerbahçe çok iyi bir backlinkle ilgilendiklerini açıkladı gibisinden haberler duyacağız. ama hll trabzona. bu sene beni yanıltmyana tek takım şampiyonluğu yine kendi elleriyle verirler ama ş. ligine gidecekleri kesin