5
●623
Herkes kendi sitesi için pr değerlerinden bahsedip sonrada şimdiki değeri bu oldu , ne tuhaf diyerek konu açarsa forumun hali nice olur.. Ben görsem konuyu bende -rep verirdim..Ve herşeyden önce içinde bulunduğunuz platformun kurallarını öğrenin , burayı diğer forumlara benzediği gibi bir düşünceye sahipseniz bunu unutun ve bu zamana kadar hiç yapmadığımız birşeyi yapıp forum kurallarını okuyun..sadece buda yetmez forumun hangi bölümlerinde aktif olarak zaman geçiriyorsanız o bölümlerdeki sabit (yapışkan ) başlıklarıda okumanız gerekiyor..https://www.r10.net/forumda/242195-re...ml#post2567151