• 28-09-2008, 02:45:51
    #46
    Google üniversitelere kıyak geçmiş. PR6'dan aşşağıda edu.tr yok gibi. Ayrıca şu PR10 olan site de üniversitelerle ilgili bi dalga. Benim acilen üniversitenin sitesinden sorumlu birime girmem lazım.
  • 28-09-2008, 02:56:03
    #47
    Sevindim Türk siteleri adına. Umarım pr10'u da görürüz...
  • 28-09-2008, 03:04:59
    #48
    MuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    prli sayfalara linklerini gizli olarak ekle pagerankın artar. bu şekilde yapıpta pr7 yapan bir sürü kişi var. ama bize bi yararı olmuyo sen o sitenin şifrelerini ve eklemek istediğin linkleri ver bana ben hepsini ekleyem
    tasarıma pr verdiğinide ilk senden duydum benimde güzel tasarımlı pr5 bi sitem vardı pr3e düştü. buna ne diyeceksiniz? tasarıma falan pr verilmesi çok saçma bir düşünce. tabi düşüncenize saygım var ama yanlış bir düşünce.
    öğren o zaman pr'nin sadece backlinkten gelmediğini
  • 28-09-2008, 03:07:08
    #49
    Üyeliği durduruldu
    güzel bi gelişme darisi başimiza
  • 28-09-2008, 03:07:33
    #50
    gokhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öğren o zaman pr'nin sadece backlinkten gelmediğini
    sadece backlinkten gelmediğini biliyorum. ama tasarıma pr verildiğini ilk burdan duyuyorum. gerçekten hayret ettim. eğer doğruysa tasarımıyla harikalar yaratıpta prsi düşük olan bir sürü site sayabilirim. buna ne diyeceksiniz?
  • 28-09-2008, 03:26:05
    #51
    bizim kötü gazi 9 olmuş ya
  • 28-09-2008, 03:26:28
    #52
    bu demek oluyo ki

    Türkiyenin Bu 3 aylık süre içinde

    Ülke Puanı Yükselmiş ?
  • 28-09-2008, 03:53:30
    #53
    Üyeliği durduruldu
    frmgenc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu Devirde Üni Sitesi AçaçaN Arkadaş
    oldu olacak bide üniversite aç, sadece siteyi açmakla olmaz ama di mi
  • 28-09-2008, 04:06:16
    #54
    MuratCem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sadece backlinkten gelmediğini biliyorum. ama tasarıma pr verildiğini ilk burdan duyuyorum. gerçekten hayret ettim. eğer doğruysa tasarımıyla harikalar yaratıpta prsi düşük olan bir sürü site sayabilirim. buna ne diyeceksiniz?
    Yani benim tasarımdan demek istediğim xhtml css standartlarına uyup uymadığı falan az kodlu sade tasarımların değeri daha fazladır. Sanırım sen görsel güzellik olarak algıladın