• 25-09-2008, 18:03:23
    #1
    Arkadaşlar sitemin google da eklenmiş şu anda 15.500 indexi var.

    Ziyaretçim her an baktığımda 20 nin altına düşmezdi

    Bu hafta nolduysa index sayım aynı ama ziyaretçi gelmiyor siteye.

    yani siteye baktığımda sadece bot dolu ama ziyaretçi 5 i geçmiyor.

    Sandboxa falan mı düştüm acaba yoksa.

    Harbiden acil yardıma ihtiyacım var.

    Forumda bir kaç değişiklik yapmıştım. Portal vs. türü onların zararı olur mu?

    Birde pageranka baktım 2 ydi hala 2 onun etkisi olur mu?

    Yorumlarınız için şimdikten teşekkürlerimi iletiyorum.
  • 25-09-2008, 18:13:16
    #2
    exetuning.com

    kişi
  • 25-09-2008, 18:35:17
    #3
    Sandboxa girmemişsin belliki filtreye takılmışsın.
  • 26-09-2008, 12:41:55
    #4
    Arkadaşım bu filtre ney yaa açarmısın.

    Ben hiç bir yasak bişey yapmadım neden böyle bi duruma düştüm.

    Acayip zor durumda kaldım yaa.
  • 26-09-2008, 13:23:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    filtre miltre yok ya,
    şu dönemde internet kullanıcısı azaldı okullar, iş..
    1-2 aya rayına oturur.
  • 26-09-2008, 16:37:37
    #6
    hazır forumlar .. hazır sistemler artık google pek iplemiyor sebebi bu olabilir bence ..

    özgün içeriğin yanına bir de özgün site anlayışı kazanmak lazım artık herhalde ..
    bu şekilde bir çok hazır forum sitesinin başına gelen olay bu ..

    son zamanlardaki güncellemeler de bunu gösteriyor ya da ben yanlış düşünüyorum aynı hazır sistemi kullanan arkadaşlar bilgilerini paylaşırsa ne derece etkilendiler ya da etkilenmediler mi ? daha iyi bi çözüm olur düşüncesindeyim ..
  • 26-09-2008, 16:50:17
    #7
    benimde çok düştü vbulletin kurulu :S
  • 26-09-2008, 18:14:38
    #8
    Arkadaşlar sorunumu yavaş yavaş çözüme kavuşturuyorum.

    Bir kaç yerde okuduğum makalelere bakarak, bunun iş, okul, vs.. işlerden olmadığı kesin.

    Çünkü askıya gerçekten almak var, tuning toplist yazınca ilk sırada çıkan toplistim şimdi ilk onda bile gözükmüyor.

    mp3 indir yazınca 4 ve 3. sayfalarda gözüken sayfam şu anda ilk onda bile gözükmüyor.

    Nedenini çözemedim ama google gerçekten beni cezalandırmış.

    Günlük 1000 kişi gelen siteye şu anda 150 kişi zor geliyor veya gelmiyor.

    Makaleyi bulursam buraya vereceğim aynı duruma düşen arkadaşlarında faydalanmalarını isterim.

    Yorumlarınız sayesinde çözüme yaklaşıyoruz, teşekkürler...
  • 26-09-2008, 19:04:20
    #9
    15.500 indexin var ve ziyaretçi sayısı 20 ise zaten bence bir sorun vardır 20 kişi 5'e düşmüş ne fark eder ?