• 23-05-2020, 22:46:36
    #1
    Misafir
    SEO ile ilgili hangi kitapları önerirsiniz ? Ayhan Karamanın seo kitapları var onları daha önce okuyan oldumu?
  • 23-05-2020, 22:48:26
    #2
    seokitabi.com, yazar Ayhan Karaman. Kesinlikle tavsiye ederim. @ayhankaraman;
  • 23-05-2020, 22:49:26
    #3
    Devamlı güncellenen bir kitap.Ayrıca videolarıda var.Sınırsız destekte veriyor.Ayhan Karaman tavsiye edilir
  • 23-05-2020, 22:50:21
    #4
    seokitabi.com, yazar Ayhan Karaman. Kesinlikle tavsiye ederim. @ayhankaraman; +1
  • 23-05-2020, 22:51:40
    #5
    Misafir
    Milkovich adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seokitabi.com, yazar Ayhan Karaman. Kesinlikle tavsiye ederim. @ayhankaraman;
    agasar52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Devamlı güncellenen bir kitap.Ayrıca videolarıda var.Sınırsız destekte veriyor.Ayhan Karaman tavsiye edilir
    M_Erdogan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    seokitabi.com, yazar Ayhan Karaman. Kesinlikle tavsiye ederim. @ayhankaraman; +1
    Kitap içeriği tam olarak nasıl? Kitapları aldıktan sonra uzmanlık seviyesine gelmek mümkünmü?
  • 23-05-2020, 22:54:43
    #6
    Uzman olmak sizin elinizde birazda.Öğrendiklerinizi uygulayarak zamanla neden olmasın.
  • 23-05-2020, 22:55:43
    #7
    ßizzat ögrencisi olarak şiddetle tavsiye ediyorum.
  • 24-05-2020, 03:12:23
    #8
    Seo Kitabı önermiyorum. Ha temel seviyede ise bilginiz alın sizi geliştirir. Ancak emin olun Seo tüyo'larını kimse kolay kolay paylaşmaz. Firma sahibi, çalışanına bile söylemez sana öyle söyleyeyim.

    Ne taktikler var ama kimsenin dile getirdiğini görmedim duymadım. R10'da çok değerliyazarlar vardı. Seobilog.com @Bilo; ve birkaç arkadaş daha vardı. ESKİ konularına kadar inip yaptıkları çalışmaları okumanızı öneririm. Ayrıca Seo yarışmaları bölumunda, eskiden yapılmış yarışmaları inceleyin.
  • 24-05-2020, 15:18:41
    #9
    Benim anladığım en iyi seo yöntemi deneme yanılma yöntemi. Bu işe kafa yoran kişiler bu yöntem ile kendini geliştiriyor. Püf noktalarınıda paylaşmıyor. İnternette yazan bütün kuralları harfiyen yerine getirsende olmayabiliyor. Zaten olsa idi üst sıralarda gazeteler olmazdı. Bu benim şahsi düşüncem. Saçma sapan 1 başlık 2 satır yazı ile üst sırada olan bir gazete yazısını 2 bin kelime 10 numara makale yazsanda geçemiyorsan oturup düşünmek lazım.