sitem bir daha acılmaz mı?
4
●485
- 15-09-2008, 14:19:13Kardeş siten fişlenmiş, forumda ararsan bu konu hakkında bir ton yazı yazıldı.
link vermeyi unuttum
https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...-burda-22.html - 15-09-2008, 14:23:03Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Site adresinide ekleseydin güzel olacakmış.
'gecedeyiz.biz' sitesi senin sanırım sitedendeki virüsleri temizle sorun hallolur.
https://www.r10.net/r10-bilgi-arsivi/...09-2008-a.html Bu konuya bakmandada yarar var.
