bayrambayram adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya artık ciddi anlamda link değişimi diye bişi kalmadı... Bence link değişimi yapmak faydasız başka şeyler war artık.... algoritma değişti r10'da yaptıgın link değişimlerinden bi fayda bulamıyacağından eminim gir bak hepsi drop domain en iyisi blog kas başka çağresi yok yanı anlatılanlar boş aslanım
bayram bunlara katılmıyorum.

İşimize gelmeyince şu olmadı bu olmadı dememeliyiz.

Drop domainle link değişimi yapmazsın olur biter.

Çok sağlam kaliteli + dmoz kayıtlı (ucuz bile satılıyor ) link satan arkadaşlarımız var link satış bölümünde ben bile yeri geldiğinde link ve domainlerini alıyorum. Link değişimi yapmayın zaten forumda..