• 28-08-2008, 21:43:36
    #1
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar sitemde youtube botu var. ben program ile ne zaman denesem eletrik gidiyor. bir türlü map yapamadım gitti. altını çizmek istiyorum normalde eletrik hiç gitmez ama ne zaman site mapa başlasam bir kaç saat sonra eletrik gidiyor buda bizim şansimiza, başka bir yolu yok mu daha hızlı ? bu büyük şirketler nasıl bu kadar map oluşturuyor hayret ediyorum.
  • 28-08-2008, 22:04:47
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sanırım sen g site crewler diye bir program kullanıyorsun simgesi örümcek olan evet onda çok uzun sürüyor ama bir arkadaşına falan yaptır bilgisayarı iyi olan
  • 28-08-2008, 22:11:47
    #3
    Üyeliği durduruldu
    evet o programı kullaniyorum, benim bilgisayarda iyi hızı o kadar kötü değil ama sitemdeki url ler çok sanırım bir kaç yerden buldum onları şimdi deniyeceğim.