• 25-08-2008, 10:26:03
    #1
    Herkese selam! Blogspotta descrition ve keywords gibi meta taglar kullanıyomusunuz? Bir faydasınbı gördünüzmü yoksa kullanmanın zararı varmı?
  • 25-08-2008, 10:43:21
    #2
    ben free wordpress kullanıyorum meta tag kullanıyorum çok faydasını gördüm blogspotta bilmem
  • 25-08-2008, 11:05:49
    #3
    Googlenin seni çabuk bulması açısından kullanmalısın.Ben zararını görmedim
  • 25-08-2008, 11:58:27
    #4
    Üyeliği durduruldu
    eet kullanmalısın
  • 25-08-2008, 12:08:18
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ben kullanıyorum sende kullan
  • 25-08-2008, 12:17:24
    #6
    a0z
    Üyeliği durduruldu
    Nasıl kullanıyorsunuz?Nereden ayar çekiyorsunuz?
  • 25-08-2008, 12:31:05
    #7
    Eskiden olsa derim ki bolca kullanmalısın ama artık yeni filtre sistemi ile Google, bazı sayfalarda çok etiket olunca spam sayabiliyor o nedenle kullan ama birkaç tane kullan.
  • 25-08-2008, 14:25:29
    #8
    gnydgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eskiden olsa derim ki bolca kullanmalısın ama artık yeni filtre sistemi ile Google, bazı sayfalarda çok etiket olunca spam sayabiliyor o nedenle kullan ama birkaç tane kullan.
    Blogumda 4-5 keyword var ama etiket bir hayli fazla sence çıkartimmi?...
  • 25-08-2008, 14:46:48
    #9
    Feonaren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Blogumda 4-5 keyword var ama etiket bir hayli fazla sence çıkartimmi?...
    Blogspot'ta "keyword"ler "etiket" olarak adlandırılmıyor mu zaten? Yani, benim tavsiyem her içeriğe 4-5 taneden fazla anahtar kelime ekleme. Birkaç ay olsa ekle derdim ama yeni filtre sistemi, bu durumu hoş karşılamıyor.