• 07-08-2008, 12:08:51
    #28
    Geçmiş olsun diyelim, herkez hak ettigi yeri aldı gibi bu sonuçla.
  • 07-08-2008, 12:08:56
    #29
    Üyeliği durduruldu
    popupla sandboxun alakasi oldugunu sanmıyorum.yaklasik sitemde 6 aydır popup var. Ve hitler 18k civari.artmayada devam ediyor..Zail kısmına gelince , öyle 1 siteye okadar kullaniciya , o domaine yazık eden birisi..Daha akıllı insanlarin elinde olsa TR'nin 1. numarasi olurdu..
  • 07-08-2008, 12:11:46
    #30
    Üyeliği durduruldu
    since1914 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    popupla sandboxun alakasi oldugunu sanmıyorum.yaklasik sitemde 6 aydır popup var. Ve hitler 18k civari.artmayada devam ediyor..Zail kısmına gelince , öyle 1 siteye okadar kullaniciya , o domaine yazık eden birisi..Daha akıllı insanlarin elinde olsa TR'nin 1. numarasi olurdu..
    o domainin TR'nin 1 numaralı domaini olması için fazla zahmete girmesine gerek yok
  • 07-08-2008, 12:12:53
    #31
    Zail dön sandboxdan çıkarsin..
  • 07-08-2008, 12:15:09
    #32
    Üyeliği durduruldu
    rklmci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zail dön sandboxdan çıkarsin..
    çıkar çıkar.
  • 07-08-2008, 12:15:41
    #33
    Üyeliği durduruldu
    Var , 1 numaradan kastim sırf sohbet kelimesinde ilk sıraya oturmak degildir.Olay gelisimdir , olay kullanicinin istedigini karsilayabilmektir.Olay işin hakkını , sitenin hakkını vermektir.İddaa ediyorum o site akıllı kisilerle yonetilse , TR'de degil dünyada ses getirir.Yenilik yok proje yok.Haftanın odası bölümünde yıllardır eskişehir kanalı var O IRC networkunda Net adminlikte yaptim.Kullanicinin cogu yurt disi .. Sırf almak yerine biraz vermeyi düsünüp yurt dısındaki türklerin oldugu sitelere yatirim yapsaydi..Ozaman TR disindada kendini asmis olurdu..
  • 07-08-2008, 12:17:44
    #34
    rklmci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    zaiL inşallah hep sandboxda kalirsin.
    7. olduğunda yalvardiğin günleri unutmadim, seni ilk 3 sokmuştum
    yine insan deilsin ya, ftp passlari değişip msnden engellemiştin.
    inşallah bir daha çıkmazsin dolandirici arkadaşim.
    Doom sanadamı yamuk yapanlar var vay be
  • 07-08-2008, 12:18:38
    #35
    Üyeliği durduruldu
    since1914 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Var , 1 numaradan kastim sırf sohbet kelimesinde ilk sıraya oturmak degildir.Olay gelisimdir , olay kullanicinin istedigini karsilayabilmektir.Olay işin hakkını , sitenin hakkını vermektir.İddaa ediyorum o site akıllı kisilerle yonetilse , TR'de degil dünyada ses getirir.Yenilik yok proje yok.Haftanın odası bölümünde yıllardır eskişehir kanalı var O IRC networkunda Net adminlikte yaptim.Kullanicinin cogu yurt disi .. Sırf almak yerine biraz vermeyi düsünüp yurt dısındaki türklerin oldugu sitelere yatirim yapsaydi..Ozaman TR disindada kendini asmis olurdu..
    o domainden çok sağlam para kırardım
  • 07-08-2008, 12:25:41
    #36
    Üyeliği durduruldu
    o domaine yine sohbet siteside kurlur gold üyeli fln arkilk siteside kurulur.hertürkü kar.ama sandboxtan dön gel