Var , 1 numaradan kastim sırf sohbet kelimesinde ilk sıraya oturmak degildir.Olay gelisimdir , olay kullanicinin istedigini karsilayabilmektir.Olay işin hakkını , sitenin hakkını vermektir.İddaa ediyorum o site akıllı kisilerle yonetilse , TR'de degil dünyada ses getirir.Yenilik yok proje yok.Haftanın odası bölümünde yıllardır eskişehir kanalı var O IRC networkunda Net adminlikte yaptim.Kullanicinin cogu yurt disi .. Sırf almak yerine biraz vermeyi düsünüp yurt dısındaki türklerin oldugu sitelere yatirim yapsaydi..Ozaman TR disindada kendini asmis olurdu..