• 31-07-2008, 22:34:01
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    evet 3. sıradasın bu arada site Guzel

    edit: bloghoster kelimesinde göremedim seni
  • 31-07-2008, 22:36:11
    #11
    biraz acele oldu da ondan 3.sıra 15dk da anca bu kadar
  • 31-07-2008, 22:37:30
    #12
    ben asıl yenı fark ettım burada 1. sırayım

    bloghoster script download - Google'da Ara
  • 31-07-2008, 23:21:25
    #13
    DEKAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu ara sakın backlink sağlama yoksa uçar söyledi dersin

    çok doğru iki sitemin ana sayfası arama sonuçlarında yok ama indeksli...

    ayrıca konuyu açan arkadaşım , google'ın yenilere yaptığı torpili göz önünde bulundur.
  • 31-07-2008, 23:28:39
    #14
    evet yeniler her zaman torpillidir.Bir kaç gün veya saat sonra uçarsın.Sonra tekrar üstlere çıkar..
  • 31-07-2008, 23:47:43
    #15
    Üyeliği durduruldu
    http://www.darbetim.net/bloghoster-s...ter-indir.html

    kimin blogu bilmiyorumda , çok komik olmuş
  • 31-07-2008, 23:47:59
    #16


    çok aceleci bir durum ..
    google henüz senin copy içerik oldugunu hem de w a rez bir script dağıttığını algılayamadı ..

    her domain ilk açıldıgında ön sıralara gider sonra yavaş yavaş aşağılara iner
  • 31-07-2008, 23:48:48
    #17
    Üyeliği durduruldu
    3.sıraya dusmussun r10.net 2 ye yukselmiş
  • 31-07-2008, 23:58:08
    #18
    PrMakinesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.darbetim.net/bloghoster-s...ter-indir.html

    kimin blogu bilmiyorumda , çok komik olmuş

    benim sitem .