• 17-06-2019, 16:39:42
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam arkadaşlar, konu başlığını makalenin en üstüne tekrar eklemeye gerek var mı sizce? Bazı büyük siteleri inceledim koymamışlar bende gerek olmadığını düşündüm. Sizin fikriniz nedir?
  • 17-06-2019, 16:45:50
    #2
    Hocam onlar artık bişeyleri başardığı için dikkat etmeyebiliyorlar siteyi geliştirmek adına eklemenizde fayda var...
  • 17-06-2019, 17:07:44
    #3
    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam onlar artık bişeyleri başardığı için dikkat etmeyebiliyorlar siteyi geliştirmek adına eklemenizde fayda var...
    Aynısını girmiyorum da biraz değiştirerek giriyorum. Zaten alt başlıklarda benzer şeyler yazıyorum
  • 17-06-2019, 17:10:21
    #4
    Winman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynısını girmiyorum da biraz değiştirerek giriyorum. Zaten alt başlıklarda benzer şeyler yazıyorum
    Benimki bir varsayımdı hocam bu konu hakkında fazlaca bilgisi olan arkadaşlar mutlaka konunuza cevap yazacaklardır.
  • 17-06-2019, 17:11:37
    #5
    Hocam direkt başlığı girmeyin ama yazı anahtar kelimesini anlamlı bir cümle içinde mutlaka kullanın.
  • 17-06-2019, 18:45:52
    #6
    gknacr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam direkt başlığı girmeyin ama yazı anahtar kelimesini anlamlı bir cümle içinde mutlaka kullanın.
    Evet öyle yapıyorum yazılar içerisinde geçiyor 2-3 kez



    burakmehel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimki bir varsayımdı hocam bu konu hakkında fazlaca bilgisi olan arkadaşlar mutlaka konunuza cevap yazacaklardır.
    Uzmanlar yazmıyor artık hocam. Siteye girseler para isteyecekler o duruma gelmişiz 😊 ancak araştırarak ederek veya ufak çaplı webmasterler arasında dayanışma yaparak ilerleyebiliriz.