Sizce gülmeli miyim?
26
●1.650
- 24-07-2008, 10:23:52bende düne kadar 2.sayfanın 3.sırası ile 1.sayfanın 10.sırasındaydım dün bir anda 1.sayfanın 5.sırasına geldi şaşırdım kaldım yani var bir dengesizlik herkezede böyle inşallah yakın zamanda düzelir
- 24-07-2008, 12:17:35O zaman aklımıza feo ve ieo geliyor
firefox ve ie için optimize teknkleri
- 24-07-2008, 12:57:04Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Gmail'e yani google hesabınıza giriş yaptığınızda yaptığınız aramalar, daha önceki arama alışkanlıklarıza da bakılarak sıralanıyor.
yani daha önce google da aynı kelimeyi aratıp kendi sitenize tıkladıysanız sitenizi daha öne getiriyor çünkü sizin istediğiniz sonuç, eski davranışlarınıza bakınca o site olmuş oluyor.
Google hesabınıza giriş yapmadan arama yapmak en iyisi. IE ile Firefox olayını ben de anlamadım
- 24-07-2008, 13:01:40Üyeliği durdurulduDelirtir bı google adamı
Sayfayı yeniliyom 2 sıra üste çıkmış bi daha yeniliyom kaybolmuş
firefox ve ie için optimize teknkleri
bir gün 3teyim 1 gün 5 te