• 05-04-2019, 16:58:51
    #19
    arkadaşlar elbetteki paran yoksa birşey yapamazsın. Seo yaparken de paran hiç yoksa bir yere kadar ilerlersin sonrasında yine masrafların için para konuşur. Yahu hiç seo yapmasan siteyi açsan bile para vererek açıyon.
  • 05-04-2019, 21:13:05
    #20
    hiç bir faydası yok çok büyük bir proje değilse gelen hit de etki etmez. yıllardır yapıyorum
  • 06-04-2019, 09:54:56
    #21
    Parayı veren düdüğü çalar olayı değil bu.

    Mantıken hedeflediğin bir kelimede arama sonuçlarının üstünde çıkıyorsun reklam ile, ve o aramayı yapıp reklam ile senin sitene gelen biri büyük ihtimalle organik ve anahtar kelimeden gelmiş olarak sayılıyor, bu da doğal olarak sitenizin sıralama olarak yükselmesini sağlıyor.

    Ek olarak: Gelen kullanıcılar bizzat aramadan geldiği için tamamen ilgi odağı oluyor, ve sitenizde daha çok vakit geçiriyor vs. Google kullanıcıların her hareketini izleyip ona göre bir sonuç çıkarıyordur. Olay yine paraya dönüyor ama parayı verdin sen yüksel olayı değil kesinlikle.
  • 06-04-2019, 11:16:29
    #22
    kısmen öyle tabi bol bol hit geldiği için belli oranda olumlu etkiliyor mobil app lerdede böyle bu durum google ads ye parayı bastırdınmı play storedaki keywordlerinde direk yükselmeye başlıyorsun günlük ziyaretçi sayın ve indirme sayına göre yukarılara alıyor seni algoritma genelde
  • 06-04-2019, 14:08:05
    #23
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adwords verildiği için değil, hit geldiği için yükseliş olur.

    Mountain View ve San Jose'den gelen örümcekler (analytics'ten aldığı anlık verilerle) gelen hiti kayıt altına alır ve sıralamayı belirler.

    Kısacası Adwords araçtır sadece.
    Peki analytics kullanmayanlar nasıl yükseliş elde edecek hocam?
  • 06-04-2019, 14:12:31
    #24
    Sonuçta Google'ın baba servisi arama motoru, Google'ın arama motorunda üstte çıkmak için Adwords ile Google'a para vermek doğal.
  • 06-04-2019, 14:16:01
    #25
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki analytics kullanmayanlar nasıl yükseliş elde edecek hocam?
    Analytics'i örnek verdim. Sitenize eklediğiniz reklamdaki adsbygoogle.js bile gelen trafiği takip ediyor. Google'da yükselmek için Google servislerini kesinlikle kullanın derim.
  • 06-04-2019, 14:22:39
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Adwords verildiği için değil, hit geldiği için yükseliş olur.

    Mountain View ve San Jose'den gelen örümcekler (analytics'ten aldığı anlık verilerle) gelen hiti kayıt altına alır ve sıralamayı belirler.

    Kısacası Adwords araçtır sadece.
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Analytics'i örnek verdim. Sitenize eklediğiniz reklamdaki adsbygoogle.js bile gelen trafiği takip ediyor. Google'da yükselmek için Google servislerini kesinlikle kullanın derim.
    Hocam Google analytics ben bayadır hiç kullanmadım nedenide şehir efsaneleri sanırım yok hit düşmesi yaşayan olmuş filan diye birkaç konu görünce.ama bakıyorum tüm rakip siteler hepsi neredeyse kullanıyor ben ise halen sayaç kullanıyorum..
  • 06-04-2019, 14:26:10
    #27
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Analytics'i örnek verdim. Sitenize eklediğiniz reklamdaki adsbygoogle.js bile gelen trafiği takip ediyor. Google'da yükselmek için Google servislerini kesinlikle kullanın derim.
    Aslında bu konuda bir çalışmam vardı benim. Yaklaşık 2-3 sene falan önce analytics ya da wm tools u kullanmadan ingilizce bildiğiniz her siteden iframe olan ve buram buram spam kokan bir site yapmıştım. iframe demek onlarca belkide yüzlerce link çıkışı demek oluyor zaten. Her sayfada 100 kelime ya vardı ya yoktu. Sitede ayrıca hiç backlink çalışması ve iç seo çalışması/iç linkleme falan da yoktu. Siteyi 1 haftada yaptım ve öyle bıraktım. Site günlük 100k falan hit almaya başladı yayınladıktan 6 ay sonra. Hatta ben bunun çok sonradan farkına vardım, statlara bakınca ilk an beynim yandı. Bu siteyi ben wordpress statları kanıt göstererek flippa'da 3100$ civarında sattım. Benden sonra sahibi wm tools a bağlayıp siteye analytics soktu. Site bir daha iflah olmadı

    Edit: bu durum tam olarak neden kaynaklandı bilmiyorum ama enteresan bir deneyim olduğu kesin.