Emeklilerden ben varım

güzel forumdu ama zamanla etkisini yitirdi, ilk google buluşma saatleri canlı yayınınıda forumda konu açmıştım. Heyecanlı günlerdi, ben çıktım sonra celil kaldı, tşdemir ve emrah kaldı.
Konu:
https://www.r10.net/google-optimizas...-ediyoruz.html
Müslüm Aslantürk'ü hatırlıyorum hocam forumdan, google artık birçok servisini kapatıyor, veri tasarrufu mu yapıyor acaba? add url, google plus ve pinglemenin zaten devre bitti