FR10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Emeklilerden ben varım güzel forumdu ama zamanla etkisini yitirdi, ilk google buluşma saatleri canlı yayınınıda forumda konu açmıştım. Heyecanlı günlerdi, ben çıktım sonra celil kaldı, tşdemir ve emrah kaldı.

Konu: https://www.r10.net/google-optimizas...-ediyoruz.html
Müslüm Aslantürk'ü hatırlıyorum hocam forumdan, google artık birçok servisini kapatıyor, veri tasarrufu mu yapıyor acaba? add url, google plus ve pinglemenin zaten devre bitti