• 09-07-2008, 12:08:22
    İndexler Eskisinden 2 k Daha Az Dönmüş Sayılır Ama Hitler Çok Az
  • 09-07-2008, 12:10:51
    Üyeliği durduruldu
    arkadaşlar indexler artıyor fakat hit yok 14200 index olmuş
  • 09-07-2008, 16:39:12
    indexlerin artması önemli değil, hitler hâla yerinde sayıyor, benim indexlerim kaybolmamıştı zaten
  • 09-07-2008, 16:40:19
    Üyeliği durduruldu
    herkesın dzelmiş benım düzelmedı sanırım index denen bişi kalmadı
  • 09-07-2008, 16:46:09
    benim indeksler gitti. çok iyi bir kelimede birinciydim. umarım indeksler geri geldiğinde yerimi korurum...
  • 09-07-2008, 16:46:18
    Üyeliği durduruldu
    10 sitemden 1 tanesi geri geldi 9 u yok indexler var ama sıralamalarda 60. sayfadalar.
  • 09-07-2008, 18:46:53
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sabah 2.sayfaya düşüyorum gece olunca 1.sayfaya çıkıyorum nedir bu ya..asıl hit sabah geliyor o hitten de mahrum kalıyorum :s
  • 09-07-2008, 18:49:51
    Üyeliği durduruldu
    Ben SEO kurmuştum, daha 1 hafta olmasına rağmen ufaktan ufaktan faydasını görmeye başladım çok şükür.. google böcüklerinden felan da bir şikayetim yok..
  • 09-07-2008, 21:07:34
    Ya google ı anladıkta benim yahoo daki sıralarda değişiyor Ara sıra bakıyorum dün farklıydı bugün farklı yerlerde tüm konularım ve anasayfa.Bikaç arkadaşın dediği gibi tt kaynaklı olmasın bu problem.Yada yahoo da google a rakip bi algoritma çıkarıyor