• 03-07-2008, 11:48:23
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,
    Pagerank güncellemelerine yaklaştığımız şu günlerde,birçok konu açılıyor.Konunun birinde üye , güncellemeye max 2 hafta kaldı backlink kassanız etkilemez demişti. Bu doğru mu acaba ?

    Birde son dakika gölü yemek yerine atmak için şu günlerde neler yapmalıyız ?

    İyi günler dilerim.
  • 03-07-2008, 12:29:24
    #2
    Üyeliği durduruldu
    evet suanda itibaren yaptıgınız Link Kasmaları bi dahaki Pr güncellemesine etki eder,Yanı golünü atan Çoktan attı..geç Kaldınız

    Şuanda yapmanız gereken guncellemenın bıtmesın beklemek..Ama ben yınede kascam diyorsanız bi dahakı guncelleme için kasabilirsiniz..
  • 03-07-2008, 12:50:30
    #3
    Üyeliği durduruldu
    tüh be dün gece baya kasmıştım
  • 03-07-2008, 13:00:21
    #4
    Üyeliği durduruldu
    olsun bo$a gitmedi bi dahaki güncellemeye kayar..
  • 03-07-2008, 13:06:03
    #5
    Üyeliği durduruldu
    MurderDolls adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    olsun bo$a gitmedi bi dahaki güncellemeye kayar..
    Son 1 ay içinde bi siteme baya özgün içerik eklemiştim ama backlink olayını sona bıraktım . Güncellemeler aniden basıtırınca ortada kaldım , ona üzülüyorum .
  • 03-07-2008, 13:08:56
    #6
    Siten için harcadığın hiçbir çaban boşa gitmez, karşılığı bir şekilde olacaktır. PR bakımından olmasa, google da yüksek sıralara çıkman açısından olur. Bu konuda çok da takılma derim
    Ben hala kasıyorum sitelerime, amacım pr değil, google da yükselebilmek...
  • 03-07-2008, 13:11:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Eğer 1 Ay içinde Özgün içerik eklediysen bunu PR degerine etki edecegine Emin Olabilirsin..
  • 03-07-2008, 13:27:52
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Xander01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son 1 ay içinde bi siteme baya özgün içerik eklemiştim ama backlink olayını sona bıraktım . Güncellemeler aniden basıtırınca ortada kaldım , ona üzülüyorum .
    Üzülme yahu, kaçmıyo ya.. Hem nasip değilmiş Bunda da vardır bi hayr
  • 03-07-2008, 13:34:01
    #9
    Üyeliği durduruldu
    DaBuLyU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Üzülme yahu, kaçmıyo ya.. Hem nasip değilmiş Bunda da vardır bi hayr
    Pr 2-3 yapsın ona da razıyım artık