• 23-10-2018, 02:09:19
    #1
    Selamunaleyküm,
    Siteler az buçuk hitlenmeye başladı mı analitik wmtools vs. huyumdur hep eklerim.
    Ne zaman sitelerimi webmastertools'a ya da Analytics'e kaydettim, o siteden google ekmek yedirmedi.
    Aynı site, aynı içerik, Bing, yahoo, yandex, hatta duckduckgo vs. hit gönderirken google göndermedi...

    Sıkıntı bende mi, google benim üstümü mü çizdi acaba, bu zamana kadar hiç takılmamıştım bunlara, hep aynı hesap aynı düzen gittim. (Sonuçta koskoca google benimle mi uğraşacak dedim)
    Ancak özgün içerik, az bucuk seo çalışması, ilgi, optimize derken bakıyorum değişen bir şey yok.

    ya da bi doktora mı görünmeliyim?

  • 23-10-2018, 02:13:23
    #2
    Reveloper
  • 23-10-2018, 02:15:52
    #3
    Güzel bir laf vardı. Belki biraz konuyla alakasız ve fakat başlıkla alakalı.

    Paranoyak olman, takip edilmediğin anlamına gelmez...
  • 23-10-2018, 12:34:22
    #4
    Paronayak değilsin hocam 2 hafta öncede aynı şeyi ben düşünüp konu açmıştım

    https://www.r10.net/google-optimizas...abilir-mi.html
  • 23-10-2018, 12:39:59
    #5
    Google'da hesap açarken telefon numaranızı aynı girmeyin. Google'ın sizi en iyi takip edebileceği şey telefon numaranız. Telefon numaranızı her mail aldığınızda aynı girerseniz, o kişinin siz olduğunu çok kolay anlıyorlar. Paranoyak falan da değilsin, Google bazı kişileri blacklist gibi birşeye alıyor ve ne yaparsa yapsın hep - puan ile başlatıyor.

    Ip adresi vs önemli değil, en önemli olanı telefon numarası.
  • 23-10-2018, 13:12:47
    #6
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google'da hesap açarken telefon numaranızı aynı girmeyin. Google'ın sizi en iyi takip edebileceği şey telefon numaranız. Telefon numaranızı her mail aldığınızda aynı girerseniz, o kişinin siz olduğunu çok kolay anlıyorlar. Paranoyak falan da değilsin, Google bazı kişileri blacklist gibi birşeye alıyor ve ne yaparsa yapsın hep - puan ile başlatıyor.

    Ip adresi vs önemli değil, en önemli olanı telefon numarası.
    Eski hesapları kullanmaya devam etmemde bir sakınca var mı peki?

    yani yeni bir hesap acacağım (yeni no ile) ama örn. adsense hesabım eski mailde olduğu için onu da kullanacağım
    tabii yeni site ile ilgili tüm işlemler yeni mailden yapılacak.
  • 23-10-2018, 13:38:37
    #7
    ozgunozakyildiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eski hesapları kullanmaya devam etmemde bir sakınca var mı peki?

    yani yeni bir hesap acacağım (yeni no ile) ama örn. adsense hesabım eski mailde olduğu için onu da kullanacağım
    tabii yeni site ile ilgili tüm işlemler yeni mailden yapılacak.
    Google olmadığım için bu kadar detay bilemeyeceğim.
  • 23-10-2018, 13:48:32
    #8
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google olmadığım için bu kadar detay bilemeyeceğim.
    teşekkürler hocam