Sitelerine Düşüş Yaşayan Var mı?
8
●433
- 28-09-2018, 02:04:13Son iki gündür günlük 1300 hitten. 900'lere düştüm. Düşüş sorunu yaşayan var mı?
- 28-09-2018, 02:14:52r10da böyle sorular sormamalısınız, şimdi gelip "bende sorun yok", "kaliteli içerik girdiğim için Google sitemi seviyor, veya "sitelerim her zamanki gibi yükselmeye devam ediyor" diyen kişilik bozukluğuna sahip insanlar insanı çıldırtacak cevaplar yazmaya başlarlar.lokman3434 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2018, 02:29:25Bu tarz konular açanlara kızıyordum ama gerçekten özellikle son 1 aydır saçma sapan blogspot siteler alakasız siteler üst sıralarda. Hiç alakası olmayan siteler bile yukarıda bu işte bir b*kluk var.
Anahtar kelime yoğunluğu şu bu valla hikaye. Örnek vermek gerekirse bir konu üzerinden yazı yazmış bir site hali hazırda aynı konu hakkında belki de 50 tane yazı yazılmış siteyi geçebiliyor bu normal değil. Hiç bir şekilde normal olamaz. - 28-09-2018, 02:32:59Hocam bu tarz konu açanlara kızabilirsiniz. Ama şimdiye kadar ilk defa sordum. Artık sorayım dedim. Çünkü alakasız saçma sapan sitelerin sıralamada yükselmesine şaşırıyorum.
- 28-09-2018, 08:48:10Google 3 aydir araliklarla yaptigi guncellemeler icin sunu soyledi. Iceriginiz cok kaliteli olabilir ancak biz alternatiflerini tercih edebiliriz diye. Google wm nin basindaki lavuk gidene kadar bir cikip bir dusebilirsiniz. komik olan bunun hicbir sebebi olmamasi ve google nin bu konu hakkinda hicbir sey yapamazsiniz demesi. yeni guncellemeye kadar.Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 30-09-2018, 12:20:31Tam da dediğiniz üzere türkçe niş sitem mevcut fakat içinde ilgili yazıdan bir ya da iki tane olan siteler bile çoook önümde... İşin ilginç tarafı bahse konu son güncellemelerden önce ilk sayfanın son sıralarındayken güncelleme ve sonrasında ilk 100de dahi yokum, hatta ilk 500de bile olmadığım hedef kelimeler var. Halbuki o kadar sağlam, akıcı, laf kalabalığı olmayan, seo kurallarına bağlı yazılar yazdım ki...Soviet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
özetle; hani google yetkilileri "kullanıcı odaklı içerik" diyor ya, bunu gerçekten önemsiyorlarsa r10 üzerimden geçsin. Bu kadar da rahat diyebilirim bunu...