• 27-06-2008, 20:39:02
    #1
    Üyeliği durduruldu
    merhaba arkadaşlar bildiğimiz normal bloglar varya bunların pagerank ları kimilerin pr leri 3 ve 4 bunlarda site linkimiz olsa işe yararmı sizce
  • 27-06-2008, 20:50:10
    #2
    normal bloglar linki normal veriyorsa yara niye yaramasın ki...
  • 27-06-2008, 20:51:35
    #3
    eğer link dofollowsa hiç bir farkı yok ? Link linktir. Elbette faydası olur.. hatta çoğu blogun alt sayfaları da pr'lidir..
  • 27-06-2008, 20:53:30
    #4
    Üyeliği durduruldu
    evet normal veriyor ama ben blogların pr 7 olsada normal site kadar işe yaramayacağını duydum doğrumu duymuşum yanlışmı acaba
  • 27-06-2008, 20:57:32
    #5
    eğer işe yararsaki hiç aklıma gelmemişti bikaç yıllık 3-4 bloğum var prleri de 3 ama hiçbirine sitemin linkini koymamıştım aklıma niye gelmedi ki
  • 27-06-2008, 21:04:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    mesala örnek bir blog pr si 6 bu bloğun onaysız site eklenebiliyor bunun gibi bloglar faydalımı tam bir cevap bekliyorum elimde çok böyle blog adresi var pr 5 ve 6 olan hemde onaysız link ekleniyor Chris Shiflett: My Amazon Anniversary
  • 27-06-2008, 22:45:08
    #7
    Nofallow lar işe yaramaz böyle 50bin tane site var. Ama eğer kendi blogun varsa koy footer'a bütün sayfalardan backlink al. Ozaman işe yarar.
  • 27-06-2008, 23:24:48
    #8
    Blogspot,blogcuyu falan kast ediyorsan hiçbir farkı yok normal siteden.
  • 27-06-2008, 23:31:52
    #9
    Gayette güzel işe yarıyorlar..