• 24-03-2010, 14:53:21
    Üyeliği durduruldu
    expdunya
    Alexa : 480K
  • 24-03-2010, 22:58:15
    Zevkli Blog 602,830
    daha iyi günler görcez inşallah
  • 24-03-2010, 23:19:02
    Üyeliği durduruldu
    Alexa güncellemesimi olurmus anlayamiyorum alexa günlük sitenizdeki ziyaretci sayilariniza göre inip cikan bir sistemdir.Hergün buraya sonuclari yazmaniz gerek mekte bence cok gereksiz acilmis bir konu.
  • 24-03-2010, 23:23:03
    Bu sizin görüşünüz, görüşünüze saygım sonsuz. Ancak gereksizliğini anlayamadım.
  • 24-03-2010, 23:41:55
    Üyeliği durduruldu
    ZevkliBlog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sizin görüşünüz, görüşünüze saygım sonsuz. Ancak gereksizliğini anlayamadım.
    Hergün güncellenen bir sey icin konu acilirmi,google pagerank degilki bu konuyu acarsin herkes bir kere yazar tamam.Simdi ben yazdim örnegin 200.000 yarin oldu 180.000 buda bir güncelleme bunudami gelip yazcam.Öbür gün oldu 190.000 bu ne anlayabildinmi kardesim neden gereksiz bir konu oldugunu.Kac sayfa olmus konu kimse düsüncesini yazmadimi bu konuya.Neyse herkesin kendi bilecegi bisey.
  • 24-03-2010, 23:48:59
    pagerank ile karşılaştırdığımızda evet haklısınızdan başka bişey söyleyemeyeceğim. Kusura bakmayın ilk mesajda anlayamamıştım :/
  • 25-03-2010, 00:25:06
    Güncel haberler- alexa 134,227 | tr 2,838
  • 25-03-2010, 00:45:49
    alexa anlık ve günlük güncelleme yapıyor bunun için topice ne gerek varki onu anlamadım
  • 25-03-2010, 01:31:38
    Üyeliği durduruldu
    WebLOADER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    alexa anlık ve günlük güncelleme yapıyor bunun için topice ne gerek varki onu anlamadım
    solistbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hergün güncellenen bir sey icin konu acilirmi,google pagerank degilki bu konuyu acarsin herkes bir kere yazar tamam.Simdi ben yazdim örnegin 200.000 yarin oldu 180.000 buda bir güncelleme bunudami gelip yazcam.Öbür gün oldu 190.000 bu ne anlayabildinmi kardesim neden gereksiz bir konu oldugunu.Kac sayfa olmus konu kimse düsüncesini yazmadimi bu konuya.Neyse herkesin kendi bilecegi bisey.
    Bende burada belirtmistim zaten benimle ayni görüste olan birisi cikti..