• 19-11-2008, 07:24:07
    685k
  • 19-11-2008, 09:19:16
    evet gece güncellenmiş
    toolbardada gözikiyor
    346k
  • 19-11-2008, 09:25:09
    738 k
  • 19-11-2008, 09:50:22
    735,403
  • 21-11-2008, 09:37:18
    1,02098991,5774920
  • 21-11-2008, 09:38:10
    Üyeliği durduruldu
    erhanby adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1,02098991,5774920
    işin var senin
  • 21-11-2008, 09:49:16
    Üyeliği durduruldu
    doT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işin var senin
    Alexa'da yazan değeri aynen kopyalayıp yapıştırınca böyle oluyor.

    Bana da olmuştu...
  • 21-11-2008, 11:15:45
    evet arkadaşın dediği gibi alexadan kopyala yapıştır yapınca oluyor öyle.yoksaburaya yazan herkesin öyle deel yane

    nırmalde benimki 1.020... gibi bişey..
  • 21-11-2008, 14:47:45
    Üyeliği durduruldu
    140k