Konu SiLinmiştir.
Şöyle bir Atasözümüz var,
"Bin Bilsende Bir Bilene Sor" diye.
Ama siz sormak yerine bildiklerinizle yetinmeyi seçiyorsunuz..
Seçim sizin arkadaşlar.
Allah koLayLık versin.
IFRAME Kullananlar, Lütfen İçeri >>
20
●1.629
- 17-06-2008, 23:03:49Tek bir sitemde 240 bin sayfada iframe kodu var. şuana kadar o kodla ilgili hiç bir sorun yaşamadım inşallah bu saaten sonrada yaşamam yaşarsam eğer bu başlığa dönüp kendime isyan edebilirim

Derler ya taş kafayı yardıkdan sonra anlarsın acısını o mesele yarılmadan acısını tadamıyoruz - 17-06-2008, 23:10:51Onun için bu konuyu açtım ya Kardeş.KenaNeoN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oLmayan bir sayfanı varmış gibi gösteriyorsun anasayfanda..
Uzun Lafın Kısası Spam gibi.
Spam Ne derecede zararlıysa bu kodda öyle zararlı.
