• 28-04-2018, 23:04:58
    #1
    imtalk gibi whois backlink sistemlerini kullanmayin

    İlk baslarda websiteniz hizli index almaya basliyor peki ya sonra ?


    1. Makale ozgun bile olsa gunlerce index almaz
    2. Makaleler cok zor siralamalara girer
    3.Makale basligi ozgun olsa bile o baslik siralamalarda cikmaz4.Sitenin infosu surekli kayip olur


    iki web sitemi imtalk gibi otomatik backlink kullanarak kayip ettim. siteyi kurtarmak cok zor
  • 28-04-2018, 23:10:04
    #2
    Valla en iyi SEO kaliteli içerik. Bir firma sitesinin sayfasını ilk sıraya sıfır dış çalışma ile tamamen doğal yoldan iki ayda çıkardık.
  • 29-04-2018, 03:41:42
    #3
    Google'ın bu siteleri + ya da - olarak ciddiye aldığını düşünmüyorum. Suistimal edilebilir sistemler olduğu apaçık belli. Herkesde aynı sonucu vericek olsa ortalık antiseocudan geçilmez.
  • 29-04-2018, 05:18:04
    #4
    otomatikten ziyade hemen hemen artık hiç backlink kullanmamak lazım. sadece doğal..
    • androidoyuncusu
    • fatihbaz
    androidoyuncusu ve fatihbaz bunu beğendi.
    2 kişi bunu beğendi.