R10 SandBox`mı Girdi :S
20
●1.778
- 14-06-2008, 19:41:28
- 14-06-2008, 19:43:48Üyeliği durduruldu
- 14-06-2008, 19:47:48girse ne olacakki
sandboxa girdi diye hergün explorera r10.net yazıp giren bizler artık girmeyecek miyiz?
- 14-06-2008, 19:52:17Üyeliği durdurulduElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizler degil de hissedilir oranda hit dususu yasar.

