• 10-06-2008, 01:54:34
    #1
    Arkadaşlar dikkatsizlik nedeni düşmüş domain reglemişim. Bi yerde okumuştum ama doğruluğundan emin değilim size sormak istedim. Düşmüş domain ile google da yükselmek çok zor hatta imkansız diyordu. Gerçekten doğrumu tecrübe eden varmı?
  • 10-06-2008, 02:07:29
    #2
    Üyeliği durduruldu
    düşmüş domainin geçmişine bağlı. düşmeden evvel kullanan şahıs google'ı üzdüyse; google'da seni üzer biraz. ta ki düzeldiğini anlamaya başlayana kadar... yoksa google'ın düşmüş domainlere bir art niyeti yok.
  • 10-06-2008, 02:14:01
    #3
    Herhangi bir ban konusunda bilgim yok sadece site:domainadi.com aramasında bir sonuç var ama site:www. domainadi.com aramasında hiç sonuç yok. İndexlenmesini bekliyorum. Bu sonuçlara göre google ban yok herhalde. Başka banlı olup olmadığını veya sandbox a girmişmi nasıl anlayabilirim?
  • 10-06-2008, 02:27:05
    #4
    Üyeliği durduruldu
    google'ın sevmediği şeyleri kastettim. verdiği cezayı degil ama site:domain.xxx şeklinde arama yaptığında en az bir sonuç listelenmeli. indekslenmesini de bekle. indeks hızını artırmak için de sitemap yapıp tanıt google'a. sitenle aynı kategorideki sitelerden karşılıksız link almaya çalış. link çıkışların bilinçli olsun.

    selcukx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herhangi bir ban konusunda bilgim yok sadece site:domainadi.com aramasında bir sonuç var ama site:www. domainadi.com aramasında hiç sonuç yok. İndexlenmesini bekliyorum. Bu sonuçlara göre google ban yok herhalde. Başka banlı olup olmadığını veya sandbox a girmişmi nasıl anlayabilirim?
  • 10-06-2008, 02:38:08
    #5
    Teşekkürler @bizimlist sitemap oluşturup google dün gönderdim. Artık indexlenmesini bekliyorum eğer uzun bir süre indexlenmesse başka bir domain alacağız gibi gözüküyor. Tek bir endişem vardı düşen domainle yükselmek çok zor diye sanırım oda pek gerçekçi bir bilgi değil. Artık indexlenirse bizzat test etmiş olacağım.