düşünceliriniz neler ?
Yabancı Site Açmak
16
●1.392
- 11-01-2018, 22:08:01Üyeliği durduruldumakalenin yarısını özgünleştirerek bu sıkıntını yaşanmamasını düşünüyorum.
- 11-01-2018, 22:17:44yabancı dil kötü özgün nasıl çalışayım hocamthanatos adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
spinleme yaniMedyakurtglobal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-01-2018, 22:25:59Üyeliği durdurulduMerhaba,
Hazır kurulu ve full otomatik Premium ingilizce haber sitesi satıyorum. Premium eklenti ve temalar ile dolu bir site. Sosyal medya desteği olmadan da kazanç potansiyeli var. İlgilenirseniz konuya gitmek için buraya tıklaybilirsiniz:
https://www.r10.net/yeni-site/180058...mp-icerik.html
İyi forumlar dilerim. - 11-01-2018, 22:29:32ben tam tersi sosyal medyadan hit çekeceğim fakat full otomatk bot vs adsense ban yemeyecek miEmpower adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2018, 22:32:00Üyeliği durdurulduAdsense banı ya da telif sorunu bulunmuyor. 1 Yıl garanti ve destek veriyorum. Aynı şeyi Türkiyede yapsaydık telif yerdi ancak yabancı sektör bu şekilde ilerlemiyorReklam34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Ayrıca eklemek isterim: Dilerseniz full otomatik Spinnerda ekleyebilirim ama bunu yapabilmek için güçlü bir sunucu gerekiyor.