• 26-05-2008, 14:16:47
    #1
    pr4 olan siteme google en son ayın 22 sinde gelmiş çok geç değil mi, bildiğim kadarıyla yüksek pr li sitere google daha sık uğraması gerek değil mi, görüş ve tavsiyeleriniz nelerdir
  • 09-06-2008, 22:16:13
    #2
    bir kere yüksek pr aldıktan sonra yan gelip yatma olarak tabir edebileceğimiz gevşemeler ve siteyi güncel tutmamak, backlink almamak zamanla botun hiç gelmemesine de neden olabilir. Bu yüzden pr4 olurkenki enerjiye devam...
  • 09-06-2008, 23:07:40
    #3
    aynı sorun bendede var özgün konular,sürekli güncel tutuyorum ama geçen ayın 15.nde geldi daha sonra 29.nda ve birdaha gelmedi