• 16-05-2008, 09:43:28
    #1
    Arkadaşlar merhaba
    Googlede mesela r10 dıye aratınca şu şekilde çıkıyor bu nasıl yapılır alexa sıralamasına göremı böyle oluyor ?

  • 18-05-2008, 22:15:59
    #2
    Yok arkadaşım bunu googlenin kendi sayfasında okumuştum baya önce tam olarak hatırlayamadım ama ana mantığı şu. Büyük sitelere googlenin bir kıyağıdır bunu kullanıcı değil google gerek gördüğü zaman sitenin en çok kullanılan bölümlerini gördüğün gibi linklendirir ve altındaki daha fazla sonuç ilede forum veya o portalla ilgili önemli yazıların listelendiği arama sonucunu karşına çıkartır.
  • 18-05-2008, 22:29:38
    #3
    Bu şekilde çıkmanın sebepleri var tabiki. Google cookie lerle alakalı bir şey. Yani ziyaretçilerle alakalı.Sansımı denemek istiyorum filan. Ziyaretçi süreleri v.s. Bu şekilde çıkmak istiyorsan,İmajın olacak-Farkın olacak-Artı değer sunacaksın-Hizmet ve içerik kalite olacak.

    R10.NET örnek alalım.
    İmajı var.
    Diğerlerinden farkıda var.
    Artı değerlerde sunuyor bence.
    Hizmet ve kalitede var.
    Birde r10 yansı bir site değil. İlk çıktıgında alternatifi olmayan bir siteydi site adı bakımından.
  • 18-05-2008, 22:34:32
    #4
    bizm 4-5sitede var demekki torpilliyz :P