siteismi.com diye aratınca googleda sayfanın en altında cıkıyo ama pr2 olmuş az önce farkettim bomb yiyen domainler pr alabiliyor mu? Bilmiyorum vallahi ondan soruyorum
Google güncellemede son 1 - 1.5 aya bakmadı. Bu nedenle ilk başta siteniz sağlamsa pr almanız normaldır.
Benim Sandboxtaki sitem pr2 iken pr3 oldu
İçerik özgün sayılır. Bu yüzden vermiş olabilir. Aşırı cok backlink kasmıştım bakalım sandbox oluyo mu özgün içerikte diye olabilirmiş olmadı ama bomb yedik
pryi alsada sorun değil ben gözden cıkarmıştım o domaini zaten
bom yiyen arkadaslar benım sıytemde banlandı butun ındexler gıtttı tekrar değerlendirme isteginde bulundum 3 gun oldu hala bı gelısme yok cıldıracam PR 4 olmus onde 3 tu