sandbox mu dalgalanmamı banmı?
12
●882
- 09-05-2008, 14:14:54Eposta Aktivasyonu Gerekmektepeki neyi öneriyorsunuz çıkmak için? sitemin içeriğini değiştirdim komple ve tekrar istek yolladım değerlendirme için. başka ne yapılabilir_kasirga_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2008, 14:21:01Evet Sizinde Soylediginiz Gibi Sitenizin İcergini Komple Deiştirmek Calinti,Kopyala yapiştir olmayan Özgün İcerik Eklemek,Sitenizi Devamlı Güncel tutmak Ve google botlarini Sitenizi Cekmek Ve En Son olarak Yeniden Degerlendirmede Bulunmak. Ve He hepsinden En Onemlisi Sabretmek. En iyi sandbox İlaci zaman
)
)