Arkadaşlar bloggerda her yayın oluşturduğumda HTML kısmında otomatik olarak direk olarak
<div dir="ltr" style="text-align: left;" trbidi="on"></div>
Kodu çıkıyor. Bu kodun ne işe yaradığını anlamadım. Sildiğimde de bir şey değişmiyor yalnız bir şey fark ettim bu kodlar v3 hatası oluşturuyor. Silsem bir espirisi var mı sizce?
Blogger'dan bu kodu silsem?
0
●8.799