• 12-11-2016, 23:40:06
    #10
    idrak yollarında sıkıntı oldu için yorumları silmiş bulunmaktayım kamu oyuna duyrulur
  • 12-11-2016, 23:41:58
    #11
    Sitede kopya içerik kullanılmamalı. haber sitelerinin %99 kopyadır. kopya olmazsa zaten gundem oluşmaz Atalay abin yanlıs biliyor o kimse
  • 12-11-2016, 23:45:14
    #12
    idrak yollarında sıkıntı oldu için yorumları silmiş bulunmaktayım kamu oyuna duyrulur
  • 12-11-2016, 23:49:21
    #13
    Üyeliği durduruldu
    reklam için konu açmak mükemmel. nerede o eski R10? Şimdi 10 lira verdiğiniz adam reklam yapmak için konu açıyor. link kasıyor veya birilerinin 3-5 tane r10 profili var sanırım. sokakta görse önünü ilikleyecek veletlerle alakalı konu açılıyorsa r10'da bence herkesin kendisine çeki düzen vermesi şart. R10 yönetimi bu tarz şeylere prim verirse giderek bizim gibi büyük meblalarda para döndüren ve uzun süredir bu sektörde olan insanlar farklı yerlere kayabilir.
  • 12-11-2016, 23:51:42
    #14
    neyse hocalar ben vazgeçtim millet buraya geyiğe gelmiş konuyu ilikleyimde kimsenin canı sıkılmasın
  • 13-11-2016, 00:15:02
    #15
    Gece gece çok iyi güldüm ya seviyorum r10 u
  • 13-11-2016, 00:16:19
    #16
    aynen hocam ayının burnuna halka taktık r10 meydanında oynatıyoruz